- שוורץ מילר, ת. (2023). למידה דיאלוגית בלמידת עמיתים בהכשרת מורים לחינוך מיוחד. קולות, כתב עת לענייני חינוך וחברה (25): חינוך כדיאלוג. עמ' 21-25. מכללת קיי.
- שוורץ מילר, ת., וחב' (2020). זום למעברים - הוראה בקו (Co-teaching) כמודל ללמידה מקרבת בלמידה מרחוק למתבגרים ומבוגרים צעירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. יוזמה בתמיכת הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות לשנת תשפ"א.
- שוורץ מילר, ת. (2019). טור אישי: החיוך של הבנות אומר הכל - פרוייקט משותף: תוכנית ש.ל.ה.ן (שוות ללמוד-העצמת נשים) עם נשות העדה האתיופית בבאר יעקב. השקמה באר יעקב (1661). עמ' 28. רשת שוקן, קבוצת הארץ: השקמה.
- אור, א. (2017). מצויינות אמנותית בחינוך המיוחד. אתרוג (76), עמ' 22-29.
- פסיג, ד., שוורץ מילר, ת. (2012). השפעת התערבות בפתרון אנלוגיות באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה (VR) על פתרון אנלוגיות מושגיות ותפיסתיות בקרב ילדי גן ממוצא אתיופי. בתוך: י' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס' עדן, נ' גרי, י' יאיר, י' קלמן (עורכים), ספר כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה 2012 :האדם הלומד בעידן הטכנולוגי. עמ' 230-238. רעננה: האוניברסיטה הפתוחה.
- Passig, D., & Schwartz, T. (2014). Solving Conceptual and Perceptual Analogies with Virtual Reality among Kindergarten Children of Immigrant Families. Teachers College Record, 116(2), 1–36. https://doi.org/10.1177/01614681141160020